ponedeljek, 8. julij 2013

Za lepši začetek tedna #17


Via Pintarest.

Ali se tudi vam kdaj zdi, da imate vsega preveč? Polne omare oblačil. Posode. Knjig. Spominov. Polna stanovanja omar. Pohištva. Stvari. Težko se ločimo od njih. Ampak vsake toliko je treba narediti inventuro. Premisliti, če vse to, kar imamo, res potrebujemo. Kdaj smo vse to res nazadnje uporabili. Priznam: rada hrčkam. Hranim predmete, ki me spominjajo na prijetne dogodke. Igrače iz otroštva. Čestitke za rojstni dan z lepimi mislimi. Cd-ji z glasbo, ki sem jo včasih poslušala. Stari dnevniki. Vaza od prababice.

Med vikendom sem pospravljala. Koš za smeti se je napolnil. Oblačila čakajo, da jih nesem v zabojnik Humane. Police so bolj prazne. Eno staro omaro smo odpeljali na odpad. Več prostora je. Lažje se diha. Spet vidim bele stene. Še prepleskam jih in lahko zares začnem uživati. V tem, da imam manj. Ampak je sedaj lepše. Bolj belo. Bolj svobodno. Bolj lahkotno. Bolj poletno. Všeč mi je imeti manj.

1 komentar:

  1. Tudi sama rada hrčkam. Vendar veliko manj, kot včasih. Sem tudi jaz spoznala, da se tako lažje živi na vseh področjih.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...