četrtek, 16. maj 2013

Pisan nakit

Pinned Image
Via Pinterest.

Prejšnji teden sem sanjala o pisanih oblačilih. Ampak v resnici so moje obleke bolj enobarvne. Veliko je črnih, sivih. Kavbojk. Preprostih belih srajčk. Pa veliko rjavkastih tonov. Malo rdeče. In kaj zelenega. Enobarvno se pač lažje kombinira.
Pinned Image
Via Pinterest.
Kadar se mi moja oblačila zazdijo preveč dologočasna, jih skušam popestriti s kosi nakita. Z ogrlicami pisanih barv. Zanimivih oblik. Celo zanimivih tekstur. Iz blaga, keramike, različnih perl. Najbolje delujejo prav na preprostih, enobarvnih kosih oblačil, ki tako postanejo le njhova podlaga.
Pinned Image
Via Pinterest. 

Ali pa pisani uhani. Ne le zanimivih oblik, ampak tudi zanimivih barv. Pisanimi in blešečimi. Večji ko so, več pozornosti bodo dobili. Bolj bodo popestrili vaš videz. Spremenili dolgočasno opravo v zanimivo. Vas pa v živahno in igrivo osebo. Tako z energijo. Dobro voljo.
Pinned Image
Via Pinterest.

Kateri kos nakita na fotografijah je pa vam najbolj všeč?


3 komentarji:

  1. Zadnje čase se mi vse okoli tekstila vrti.. tako, da me je najbolj pritegnil tretji nakit :)
    V bistvu mi je full všeč ! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so vsi tako zelo všeč, da se težko odločim. Glede na tvoje dosedanje projekte bi pa kaj podobnega kot je tretji, lahko naredila tudi sama? Ker obvladaš!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...