četrtek, 9. maj 2013

Pisane rože

Pinned Image
Via Pinterest.
Letošnjo pomlad so modni vzorci. Sploh na hlačah. Jaz sanjam o rožah. Čisto rožastih hlač si ne bi upala obleči. Preveč so kričeče za moj okus. Sem pa včeraj videla eno starejšo gospo v kavbojkah, ki so bile pošite s pisanim cvetjem. Nekaj podobnega kot na sliki zgoraj in se mi je zdelo super. 

Pinned Image
Via Pinterest. 

Morda se odločim in si takole pošijem kakšne hlače. Verjetno pa bom zaradi pomankanja časa prej kupila kakšno rožasto obleko. Sanjam o poletni oblekici z velikimi rožami. Lahko je tudi pomladna oblekica, samo da ima rože;)
Pinned Image
Via Pinterest.
Kratka, dolga, to še ne vem. Morala pa bi biti čimbolj pisana. Lahkotna. Taka, da ti v njej ni vroče niti v najbolj vročih dneh. Simpatična in igriva. Ja, vem: veliko zahtev;)
Pinned Image
Via Pinterest.
Sem rekla, da ne bi imela rožastih hlač? No, morda pa vseeno. Pajkice namesto rožastih žab. Ker so žabe nepraktične. Čez bi nosila enobarvno tuniko. Tele zgoraj so ravno prav odbitega vzorca ... Se vam zdijo preveč odštekane? A so vam všeč?;)
Pinned Image
Via Pintarest.

Če pa že ne bi našla popolne rožaste oblekice, si želim vsaj rožasto krilo. Ali majčko. Tako pisano. Svetlo. Živahno. A ni ta zgoraj lepa? Na tak način bi jo lahko pobarvali tudi sami ...
Pinned Image
Via Pinterest.
 In ko bi se sonce skrilo, bi si zvečer čez mojo oblekico ali lahno majčko oblekla toplo jopico. Seveda z rožami. V tole zgoraj sem se zaljubila, saj me spominja na puloverček, ki sem ga nosila, ko sem bila otrok. Ustvarjalne punce bi kaj podonega znale narediti tudi same. Vam dajem fotko za izziv:)
Pinned Image
Via Pinterest.
Bodite v cvetju. V rožah. Ali vsaj v oblačilih z rožami;) Če so vam, seveda, všeč. A so vam? 

5 komentarjev:

  1. Meni so rože na oblačilih zelo všeč, vendar si ravno tako ne bi upala obleči rožastih hlač. Oblekico ali majčko pa, pa jopica na sliki je res čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se tudi rožice na oblačilih zelo dopadejo. Všeč so mi rožaste majčke in oblekice, v rožaste hlače pa se verjetno ne bi spravila ali pa. Nikoli ne reci nikoli.

    OdgovoriIzbriši
  3. No, jaz rožaste hlače imam, ob rožastih pajkicah je pa moj dragi skoraj počil od smeha, če mislim to res nosit. :o) Tako da sem jih šla zamenjat za hlače, ker prvič niso imeli prave številke :o) Rožasto oblekico sem pa krasno videla v Bershki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Punce, super ste: vse v rožicah;) Rožaste hlače res zahtevajo nekaj poguma, ampak kot je rekla Alexia: nikoli ne reci nikoli. Mogoče si za začetek na kavbojke prišijem kakšno rožico. Ali pa zraven njih oblečem rožasto majčko ali jopico;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz razmišljam, da bi popestrila mojo enobarvo garderobo (tako kot je tvoja) z pisanimi hlači. Zdaj so v modi. In mogoče bi bil čas, da bi kakšne poizkusila in videla če mi pristajajo ali ne. Si pa izbrala zelo lepe fotografije.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...