torek, 31. december 2013

Srečno novo leto 2014!

Magical #ghdcandy #violet
Via Pinterest.
Moja novoletna zaobljuba je, da bom bolj pridno pisala blog. In da si bom v novem letu vzela več časa zase. Ker imam sladkarij za nekaj časa dovolj, mi ni težko obljubiti, da bom jedla zdravo. In spet začela teči, ker sem enkrat jeseni nehala. Manj se bom obremenjevala s problemi. In pustila si bom, da me novo leto preseneti na pozitiven način. Želim vam leto, polno lepih presenečenj!

4 komentarji:

  1. Veliko vztrajnosti, poguma in dobre volje pri uresničevanju novoletnih zaobljub (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala obema in naj bo tudi za vaju srečno in uspešno leto!

    OdgovoriIzbriši
  3. danes sem zelo navdušena. Videla sem komentarje ljudi, ki so že dobili posojilo pri LAPO M-F, zato sem se odločila za prijavo na podlagi priljubljenih priporočil in šele pred nekaj urami sem potrdila skupni znesek 28.500 evrov na računu. To je res odlična novica in vsem, ki potrebujejo pravo posojilo, svetujem, da zaprosijo preko e-pošte: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...