torek, 8. januar 2013

Zaljubljena v rdečo, zaljubljena v Pintarest

Pintarest me je zasvojil. Saj vem, da ga že poznate, ampak jaz sem si dosedaj slikice lepih reči shranjevala kar na disk in se izgubljala med njimi, hkrati pa so mi kradle prostor na računalniku. In še linka do mesta na internetu, kjer sem jih našla, ni bilo. Zato sem se prijavila na Pintarest in od takrat visim na njem in ne morem nehati :)

Ne, nisem iskala le rdečih stvari, ker so vse barve lepe in se lepo najde v vseh barvah. Ampak kljub temu sem se poleg Pintaresta (ki ima slučajno rdeč logo, hihi) še bolj zaljubila v rdečo. V vse rdeče.

Ker se na Pintarestu najde samo lepo, tudi kolažek iz slikic, ki jih najdeš na njem, ne more biti drugaćen kot lep. Lahko pa je tudi kakšne druge barve ;)

V rdeča vrata, ki poživijo sive hiše. Rdeča ne more biti pastelna, lahko je le živa, žareča, zato tudi na fasadi hiše učinkuje popolnoma odbito. Čeprav ne na vsaki (previdnost ni odveč). Vse tiste grde pastelne fluorestentne fasade v vsaj dveh barvah pa naj obraste divja vinska trta, ki se na jesen obarva škrlatno rdeče. 

Zaljubila sem se v rdeč strop, ker je neopazen, a prostoru da hudomušno noto. Tako kot trofeja jelena, v pleteni nogavici - a ni fin? :) Za našega soseda lovca za rojstni dan. Potem so tu še rdeče stene, rdeča z belo - to je itak najlepša kombinacija. In rdeči stoli. 

Rdeče je žlahtno kot oldtajmerji in rdeče kolo je lepše od sivega ali modrega kolesa, ker je v kontrastu s sivino asfalta in jutranjo meglo, ko drviš obveznostim na proti. Rdeča noro dobro izpade tudi na zeleni podlagi: mušnice na gozdnem mahu, tudi če niso užitne in če niso prave: vsekakor so pa lepe. 

Še bo rdeče, še bo kolažev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...