sobota, 3. avgust 2013

Belo poletje, bele poroke

Via Pinterest.
Letos sem bila že na dveh porokah. Ena še pride avgusta. In ena v začetku septembra. Kar je skoraj še poletje. Belo poletje.
white on white LOVE!!
Via Pinterest.


Bele obleke, belo cvetje. Lahko je tudi drugih barv, a tradicionalno je belo. In belo barvo ženske nosijo premalo. Pa polepša vsak obraz. Ga naredi svežega, mladostnega. Bela, ki jo ni težko kombinirati z različnimi dodatki. Lahko tudi pisanimi. 
Princess Changeable Shoulder Ruffled Wedding Dress
Via Pinterest.
Bela je tako preprosta barva, da se lahko igramo z materiali. Kombiniramo. Plastimo. Čipke in volančki. Plasirano krilo in volnen zgornji del. 
white on white~
Via Pintarest.

Danes bomo malo sanjale. O belih čipkah. Belih vrtnicah. Belih čevljih. Belih lampijončkih. O beli poroki. Bella je lepa. To ni naključje. 
Ralph Lauren
Via Pinterest.
Naslednjič pa o belih oblekah za vsak dan. Ne poročnih. Če pa bi se poročile, katero od zgornjih oblek bi izbrale? Katera vam je najbolj všeč? Bi izbrale belo ali obleko kakšne druge barve?


4 komentarji:

  1. Belo obleko, a nobeno od naštetih. Drugo leto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi izbrala belo ali krem barvo obleke. Iz slik mi je najbolj všeč tista v krilu in volnenem puloverju.
    Še zdaj se spomnim, ko sem kot otrok šla k cerkvi gledat poroko in sem samo čakala, da vidim nevesto v obleki, a nevesta je imela oblečen kostim v roza barvi ... sem bila kar precej razočarana :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko sem bila majhna punčka, sem govorila da se bom poročila v črni obleki.. Vedno sem hotela bit drugačna. (: Zdaj če bi se kdaj bi najbrž bila v belem. Samo ni 100% (no ali v belem ali v črnem - drugo ne pride v poštev :) Mi pa je bela postala zelo lepa barva. Bi pa izbrala ali prvo, ki je čudovita ali pa zadnjo.. In jo dopolnila z rdečimi ustnicami. (:

    OdgovoriIzbriši
  4. Super komentarji! Zelo razumem razočaranje nad roza kostimom;) Na zadnji poroki, na kateri sem bila, je imela nevesta črno oblekico. Čez pa belo, čipkasto ogrinjalo. Je bila prav luštna.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...