sreda, 19. februar 2014

Nagrada Liebster 2

Življenje je vrtiljak.

Zamujam z domačo nalogo. Na vprašanja Ribe sem že odgovorila, spodnja pa mi je zastavila Tamara. Najdete jo na blogu Življenje je vrtiljak. In to je zelo res! Življenje se vrti. Hitro. Včasih prehitro. Lahko ga poskusimo ustaviti. Lahko pa začnemo uživati v živ žavu, ki nam ga ponuja. Življenje je vrtiljak in tak je tudi blog s tem imenom. Zelo živahen. Radoživ. Iz njega sije pozitivna energija. Veselje do življenja. Zato ga rada spremljam. Hvala, Tamara, da si me nominirala za nagrado Liebster! In hvala, da rada bereš moje lepe misli. Ter hvala vsem bralcem, ki me spremljate. Čeprav nisem najbolj pridna z objavami. Tudi za odgovore sem si vzela čas. In nastalo je to, kar vidite spodaj. Čaka me še ena naloga. Da nagrado podelim naprej. Ne obljubim, da bom to naredila kmalu. Se bom pa potrudila, da bo čim prej. In da bo narejeno tako, kot mi je všeč. 

Življenje je vrtiljak

1    1.    Katera je tvoja najljubša barva?

Rada imam barve. Samo ena je premalo. Rdeča. Rumena. Bela. Zelena. Modra. Vijolična. Sive ne maram preveč, vse ostale pa imam zelo rada. Vse odtenke. Tako pri oblačilih kot pri dodatkih. Opremi doma. Vsemu. Vsaka barva pomeni določen občutek. Ene so za vesele dni. Druge za takrat, ko potrebuješ uteho. Nikakor ne morem izbrati samo ene najljubše. Ko sem začela pisati blog, sem vsak mesec izbrala eno barvo. Roza, rdečo, rumeno. Vsak mesec je bil druge barve in vse, kar sem objavila na blogu, je bilo povezano z njo. Za letos mi je barv zmanjkalo. Ali pa sem jih preselila v realno življenje. :)
File:Color fabrics.jpg
Vir: Wiki.

2. Čemu bi se v življenju težko odrekel/a?

Prostemu času. Sprehodom v naravo. Morju in branju. Pa tudi kuhanju. Vsemu, kar res rada počnem. Vključno z druženjem z družino, bližnjimi in prijatelji. Vsemu lepemu. Tako preprosto vprašanje, ampak mi je dalo misliti. Da je v življenju toliko tega, kar ga dela čudovitega. Takšnega, kot mi je všeč. Čeprav včasih vidimo samo tisto, čemur bi se odpovedali. Hvaležna sem za to vprašanje. In mislim, da bi se moral to vprašati prav vsak. Da bi bil bolj hvaležen.

Woman reading book at beach
Vir: lifed.com.

3. Imaš ali si imel/a kakšen vzdevek?

Ne, nimam. Vsaj nič takega, da bi se spomnila. Razen Jagodke. Imena na blogu. Sicer pa res ne. Očitno ime zadostuje.

Agencija vangogh

4. V kateri državi najraje preživljaš dopust?

Grčija! Mediteran na splošno. Tam, kjer je morje in sonce. Predvsem pa mirni kotički. Čeprav imam rada tudi nekatera mesta. Najraje Pariz. A zgolj za kratek obisk. Sicer pa sem navdušenka nad čim bolj neokrnjeno naravo. In morjem. Sem že povedala, da imam rada morje? :)
Vir: http://www.krizarjenje.si

5. Kateri je tvoj najljubši risani junak?

Risanke obožujem. So lep spomin na otroštvo. Ena lepših stvari, ki smo jih dobili s televizijo. Toliko jih je, ki so mi všeč. Še vedno jih rada pogledam. Ampak najljubša je pa Čebelica Maja. Taka simpatična je. Radovedna. Iskriva. Nagajiva. Ja, Čebelica Maja je moja najljubša risana junakinja. 

image file name: 2kdfde227d93.jpg
Vir: http://www.planet-lepote.com
6. Si jutranji ali večerni tip?

Popoldanski. Takrat imam največ energije. Zjutraj in dopoldne sem še zaspana, zvečer sem že preutrujena. Vmes pride moj čas. Ne čisto takoj po kosilu, ampak malo kasneje. Če se takrat česa lotim, vse uspe. Samo kaj, ko se ob tem času večinoma vozim domov iz službe. :) Mi gre pa zato vožnja toliko bolje od rok, he he.
7. Najljubši letni čas in zakaj?

Pomlad in poletje. Cvetoč čas. Topel čas. Ko si lahko zunaj. Ko se ti ni treba obleči treh plasti, da te ne zebe. Ko so dnevi daljši. Ko je sonce. Ko so češnje. Jagode. Maline. Breskve. Zelenjava z vrta. Ko greš na morje. Na dopust. Ko imaš več energije. Ker je več svetlobe. Ne maram teme. Megle. Mraza. Sivih dni. Zato imam rada pomlad in poletje. Ter sončne jesenske in zimske dneve. Moj najljubši letni čas je sončni čas. 

Pomladno cvetje
www.radio1.si


8. Najvišji vrh na katerem si stal/a?

Šmarna gora? :) Hecam se, ampak se ne spomnim. Nisem ljubiteljica vrhov. Ne, ni res, lažem. V resnici je na vrhu zelo lepo. Ampak pot do vrha je pa zame muka. Hoja v klanec. Grizenje kolen. Rada hodim in tečem, ampak čim bolj po ravnem. Tudi kolesariti ne maram v klanec. Tako da moji vrhovi niso visoki. Živim bolj pri tleh. Prizemljeno.

Carpe diem. Ker je tako preprosta in kratka, a tako polna, kot dan, ki ga res izkoristiš. Sicer pa mi lepe misli dajejo motivacijo in zagon za naprej. Zato vsak ponedeljek objavim eno in se jo skušam držati. Spremeniti svoj pogled. Na boljše. Na lepše. Velikokrat mi uspe in takrat sem res vesela.
_MG_0353
Uglašena kuhinja.

10. Tvoja najljubša pijača?

Kakav. Sploh sedaj, ko je mraz, resnično paše. Ne sme biti preveč sladek in najboljši je, kadar ni prevroč, ampak še ni mrzel. Še lepše je, če ti ga skuha kdo drug. In lepo postreže. Tako, kot je ta na sliki. Ki sem ga vzela iz Uglašene kuhinje. In Zulejka zna hrano res pripraviti uglašeno. Slastno. Ko sem bila majhna, pa sem imela najraje gosti sok. Ampak kdo ga pa ni imel? Gosti sok s smetano. Kako je bilo to dobro!

www.lipica.org

11. Kateri slovenski kraj bi najraje obiskal/a?

Štanjel. Do sedaj sem ga videla le na slikah. Pa je tako lep! Kar ne morem verjeti, da je to pri nas. In da tam še nisem bila. Kras premalo poznam. Vse tiste lepe kamnite hiške ... Vasice. Vodnjaki. Kamnite ograde za ovce. Sicer pa je Slovenija zelo lepa. Najlepši je Piran. Ampak tudi drugi kraji ne zaostajajo. Grad Otočec. Čudovit je! Ljubljana s promenado ob Ljubljanici. Bled, kadar sije sonce. In kadar ni preveč turistov. In še toliko drugih lepih krajev je! Pri naštevanju vedno dobim občutek, da je toliko možnosti, ki jih moram še preizkusiti. Toliko lepih krajev, ki jih moram še obiskati. In če je veliko lepih krajev in veliko lepih možnosti, to pomeni, da je tudi svet zelo lep.
otocec
Vir: http://www.icmc2012.si/about.html
 

2 komentarja:

  1. Hehe, tolikokrat sem se nasmehnila ob tvojih odgovorih. Tudi jaz se spomnim gostega soka s smetano (mnjam!), Piran je res najboljši in vrhovi niso moji najljubši (čeprav poleti sem šla po stotih letih v hribe in sem bila presenečena nad svojim navdušenjem. Res zanimive podobnosti sem našla :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Gosti sok s smetano. Piran. Samo misel na oboje mi polepša dan. Hvala za komentar!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...