sreda, 6. marec 2013

Naj 5 blogov (Liebster award)

Iz male kmetije so mi poslali začarano darilo: nagrado, ki jo lahko podarim naprej petim blogom! Takim, ki si zaslužijo več bralcev. Najprej je bilo veselje. Nato je bila skrb, za koga naj se odločim, ko pa so skoraj vsi blogi, ki so mi prišli na misel, nagrado že dobili. Ko sem malo razmislila, pa je nastal drug problem: "A samo pet?" Po težkih mukah sem jih imela ... 7. Še vedno dva preveč ... Potem pa je am bam pet podgan (ja, drugače ni šlo;) določil  naslednji seznam, ki sledi za obrazložitvijo, kaj nagrada Liebster sploh je:
 
And here is a little about what the award is all about:

This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.

The rules for accepting this award are:
You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!

 
No, tukaj so:
 
 TASHY iz 4 is the new 2, ker je polna optimizma. Včasih začne kakšno objavo s problemom, žalostjo, prehladom, a na koncu je vedno napisano tudi, kako jo je premagala. Supermama štirih fantov in superženska. Vedno v navdih. 


MOJ KRAS IN SVET OKROG, ker ima preproste, a čudovite recepte, pa ker zna repo pripraviti tako, da je videti slastna. Da čudnih mešanic brezglutenskih mok, iz katerih ji uspevajo fine jedi, sploh ne omenjam.
MAJA iz bloga ČAS ZA KREATIVNOST, ker je vedno polna simpatičnih idej. Pa zdi se mi, da je skorajda vedno nasmejana. En kup kreativne pozitive s smislom za humor.
 Petra iz ŽIVETI USTVARJALNO, ker dela super čičke čačke celo med vožnjo, ostale stvari, ki jih naredi, pa so tako ali tako super. Vedno znova me navdušijo.

lifestylefun 049
Anita iz LIFE. STYLE. FUN, ker je samosvoja in iskrena. Simpatična punca s prav posebnim stilom. Ker je vedno nasmejana in ima rada tako modo kot življenje.

7 komentarjev:

  1. VAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    Tole pa je presenečenje. Hvala za nagrado!!!!

    Joj, super pa res nisem....samo preživeti moram 4 otroc niso hec!!! Hvala še enkrat Jagodka!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa, kak si me lepo opisala!! Hvala ti! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Jagodka, res iskrena hvala. Tako lepe besede si nemenila mojemu blogu, da si me pustila brez besed - res sem lahko srečna, da ljudje moje ustvarjanje tako dojemajo. Še enkrat VELIKA hvala in veliko veselja s tvojim blogcem še naprej ti želim. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lepo presenečenje. hvala Jagodka!
    Vesela sem, da sedaj lahko sledim tvojim zanimivim postom in hkrati še kakšnemu prej nepoznanemu blogu.
    lep dan,
    Ljuba

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse ste si nagrado vsekakor več kot zaslužile.

    Se beremo;)

    OdgovoriIzbriši
  6. To je bilo tudi zame prečudovito presenečenje. Hvala! Sploh, ko si še timing zadela:) ob overdose službenih obveznosti in nejevolje okolice, mi posije tak sonček. Neprecenljivo:)
    Hvala in še veliko veselja ob tvojem bloganju:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ni za kaj. Pa čim več sončka še naprej;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...